سلام خانوما برای تشکیل قلب کی میتونم برم ؟؟

۵ پاسخ

هشت هفته به بعد برو بهترینش هشت هفته و ۳روزه

من7هفته و پنج روز رفتم

کدوم سونو میری گلم

هشت هفته عزییزم

هفته هفت و هشت من امروز دارم میرم هشت هفته و یک روز برام دعا کن قلبش تشکیل شده باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان بردیا🍼👶🏻🩵 مامان بردیا🍼👶🏻🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری