۹ پاسخ

من هفته ششم رفتم تشکیل شده بود

زوده اگر هم بری یه موقع هنوز تشکیل نشده استرس میگیری من هفته ۱۰ رفتم

شما میگین هفته دیگه برم

زوده هنوز
قلب تا هفته ۹ تشکیل میشه
زمان ۸ یا ۹ هفتگی بری بهتره و کامل تشکیل شده

تا کی

اگه میتونی صبر کن زوده

۶ هفته و پنج روز گهواره زدا یعنی توو هفت هفته هستم

چون‌لکه بینی دارم استرس گرفتم . دکتر بهم سی و یکم وقت داد واسه سونو

زوده صبر کن

سوال های مرتبط

مامان اطلس💕 مامان اطلس💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هفدهم بارداری