به امید خدا میخوام فردا برم برای سنو تشکیل قلب،زود نیست؟

۵ پاسخ

8هفته برو

۹هفته رفتم من

۷ هفته ۳ روز برو
ولی بهترین تایم ۸ هفته ۱ روزه

عزیزم برو منم ۷هفته رفتم تشکیل شده بود 🥹ایشلا سالم سلامت باشه

اگه ۷ کامل شده برو

سوال های مرتبط

مامان 🧸تو دلی🐣 مامان 🧸تو دلی🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری