۳ پاسخ

اجیا من ارمایش بتا دادم رو ۱۰۰۰بود دکتر گفت ۳هفته دیگه برو واسه سونو گرافی و تشکیل قلب

دوستان من حالت تهوع دارم وقتی بالا میارم شکم درد میگیرم چرا ؟؟؟

برا قلب جنین بهترین زمان ۸هفتگی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان ارسلان و تودلی مامان ارسلان و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری