۱۲ پاسخ

من 6هفته.4روز رفتم تشکیل شده بود ولی باز ماله بعضیا زود تشکیل نمیشه یکم دیرتر برو استرس نگیری

۸ هفته برو که خیالت راحت باشه بهت استرس ندن

تا هشت هفته تشکیل میشه

من ۷هفته و ۵روز رفتم اصلا زود نرو یه وقت خدایی نکرده میبینی دیرتر معلوم میشه اونموقع ادم استرس میگیره... هنوز وقت داری عجله نکن

من ۶ هفته و ۶ روز رفتم صداشو شنیدم🥹

سلام برای من ۸هفته نوشته ۹شهریور باید برم

من ۱۶ام رفتم عکسش تو تاپینگم هس بروببین ۶هفته و ۴روز بودم خداروشکر تشکیل شده بود و صدای قلبشم گذاشت برام

9 هفته برو

۸هفته برو انشالله که صدای قشنگنش و بشنوی و کلی ذوق کنی😻

7تا 9هفته

۸ هفته برو

هشت نه هفته خوبه بری

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🥹🐣 مامان جوجه🥹🐣 هفته ششم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری