مامانا چندهفته برم برای تشکیل قلب بهتره!

۱۲ پاسخ

۸هفته

واسه من ۶هفته نوشته

۳ هفته دیگه برو
منم ۸ رفتم

۸هفته من ۱۰تیر میرم که بشم ۸هفته

8هفته عزیزمم

بعد ۸ هفتگی برو که صد در صد تا اون موقع تشکیل شدس
چون ممکنه لقاح دیرتر باشه و صداشو نشنوی استرس بگیری

توی ۸ هفته برو با خیال راحت

اخر ۸ هفته من دکتر گفت برام برا فردا بهم نوبت داده ولی خوب جور در نمیاد من برم یکم دیرتر مجبورم برم

بنظرم بزار بری تو ۸
تو شیش هفته ممکنه زود باشه مبگن برو یکی دو هفته دیگ بیا
من ۸ هفته رفتم
بنظرم توام ۸ برو

من 7 هفته و چند روز رفتم

دکتر برا من ۵ هفته و ۵ روز نوشته که برم

من 8هفته و دو روز رفتم صداشو شنیدم

سوال های مرتبط

خانم خانما خانم خانما قصد بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی