هشت هفته
هفت هفته برو عزیزم انشاالله که تشکیله صداشم میشنوی منم 7 هفته شنیدم🥹😍
ان شاالله 8هفته برو عزیزم
من ٦ هفته و ٤ روز رفتم سونو واژينال
يكبارم ٤ هفتگي اونم سونو واژينال و مشكلي پيش نمياد نگران نباش
من 5هفتهو دوروز رفتم ساک بود جنین نبود بهم گفتم دوهفته دیگه بیا بعد از تعطیلات میرم
من 6هفته و یک روز رفتم
۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.