۷ پاسخ

هشت هفته

هفت هفته برو عزیزم انشاالله که تشکیله صداشم می‌شنوی منم 7 هفته شنیدم🥹😍

ان شاالله 8هفته برو عزیزم

من ٦ هفته و ٤ روز رفتم سونو واژينال
يكبارم ٤ هفتگي اونم سونو واژينال و مشكلي پيش نمياد نگران نباش

من 5هفتهو دوروز رفتم ساک بود جنین نبود بهم گفتم دوهفته دیگه بیا بعد از تعطیلات میرم

من 6هفته و یک روز رفتم

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان جوجه🥹🐣 مامان جوجه🥹🐣 هفته ششم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان ... مامان ... هفته پانزدهم بارداری