سلام قلب کوچولو چندهفته تشکیل میشه

۹ پاسخ

سلام.علمیش اینه که از هفته ششم تشکیل میشه. شاید مثلا هفته هفتم بری سونوگرافی واژینال مشخص بشه.من هفته هفتم رفتم قلب داشت

🥺🥺🥺🥺🥺❤️

من سر بارداری اولم شش هفته رفتم تشکیل شده بود

سلام هشت

عههه انشاالئه خیلی استرس دارم اخه ۲۱رفتم سونو گفت ۴هفته هستی ونوبت داد واسه ۳اسفند ک برم خودم ی نبض ریز حس میکنم نمیدونم قلبشع یانه

از شش هفته شروع میشه تا ۸ هفته وقت داری بری سنو اینا...

واس من ۶هفته و ۴روز بود.

هشت هفته باید بری سونو انشالله ک تشکیل شدع عزیزم

8هفته بری سونو بهتره

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی
مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه🥹🐣 مامان جوجه🥹🐣 هفته ششم بارداری
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان آریا وتودلی مامان آریا وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق🌰🥰 مامان فندوق🌰🥰 هفته هشتم بارداری