خانما واسه تشکیل قلب کی رفتیدسونو؟چندهفته بودید؟

۱۲ پاسخ

۸ هفته

شما یک هفته دیگه برو چون توی گهواره سن بچه یک هفته زیاد میزنه

نه لطفا زود نرین مال من ۹ هفته تشکیل شد

۶ هفته

من ب گفته گهواره ۶ هفته و پنج روز بودم رفتم سونو گفت ۶ هفته و ۲روزم و قلبش تشکیل شده بود

۶ هفته بودم قلبش تشکیل شده بود

من ۲روز پیش رفتم گفت ۱۰ روز دیگ بیا

من هفت هفته و پنج روز

۷هفته و خوردی بود ....

بزار هفت کامل بشی برو انشالله که میشنوی صداشو

من ۸ هفته بودم رفتم
معمولا از ۸ ب بعد میرن

ت چند هفته یی منم نرفتم هنوز؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته شانزدهم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه🥹🐣 مامان جوجه🥹🐣 هفته ششم بارداری
مامان مهلا وتودلی🩷💙 مامان مهلا وتودلی🩷💙 هفته نوزدهم بارداری