برا تشکیل قلب چندهفته خوبه برم سنو

۷ پاسخ

۸هفته

۷ نزدیکای ۸

هشت برو

بچه ها آخرین پریودی منم ۲۶آذر بوده الان ۶هفته میشم درسته ؟

۸برم
من قبلا یکی دوتا سقط داشتم
گفتم زودتر برم دکتر
پس همون وارد هشت شدم میرم سنو
البته اطرافیان من همشون میگن ۶هفته رفتیم تشکیل قلب

۷هفته هم نشون میده

هشت هفته برو میدونم سخته انتظار ولی زودتر بری فقط بخودت استرس میدی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🥹🐣 مامان جوجه🥹🐣 هفته ششم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نهم بارداری