۹ پاسخ

من دو روز دیگ میخام برم😍

الان اینو میگی باز سونو تشکیل قلب بری میگی کی بشه برم ان اتی باز میگه کی بشه برم انومالی و همینجور ادامه داره....

کاش حالت تهوع نداشته باشم حاضرم تا هفته ۱۴ نرم
وای مردم به خدا🤕🤕

واقعا منم انگار روزا نمیگذره برام

انشالله عزیزم این روزها برا ماها هم دعا کن

منم ۴ روز دیگه باید برم همین ۴ روزم سختمه 😂

ایشالله بری و با خبر خوش بیای برا منم دعا کن اخر هفته دیگه باید برم 😍😍

منم مثه توام

منم🤭

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان فرداد مامان فرداد هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری