خانوما کی برای اولین سونو باید برم واسه تشکیل قلب جنین

۹ پاسخ

هفته۸قلب تشکیل شده

۸ هفته خوبه

۸هفته برو که دگه نخوای تکرار کنی

۸ بع بعد برو

من 9هفته رفتم

اگه بتات بالا بوده ۷هفته میتونی بری
اگه بتات پایین بوده ۸هفته تمام برو

دکتر من گفت ۸ تا ۹ هفته بیا

۸هفته یا ۹ هفته چون ممکنه لقاح دیر تشکیل بشه

از ۶ تا ۹

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری