۵ پاسخ

هشت هفته برین

۸ هفته اگه بری سونو شکمی انجام میده ولی زودتر سونو داخلی انجام میده اذیت میشی

۸ هفته بهترین زمانشه
زودتر نرو
که استرس میگیری

ممنون

من ۶ هفته رفتم مشخص شد

سوال های مرتبط

مامان ستاره مامان ستاره روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هشتم بارداری