این سونو خوبه؟کی باید برم برای صدای قلب جنین

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم آخرین پریودت کی بود؟
سیکلات چند روزه هستن؟
چون زرده هست صد درصد قلبش تشکیل میشه

سلام گلم این سونو اسمش چیه؟واژینال نرفتی؟

هشت هفته برو خود سونو گفته دو هفته بعد تکرار کن

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یه حبه قند مامان یه حبه قند هفته هفتم بارداری
مامان پوریا  💙 مامان پوریا 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان شاه دلوم
خداخاس مامان شاه دلوم خداخاس هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان .......🧡 مامان .......🧡 هفته نهم بارداری
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری