کسی سونو داخلی داده ؟برای وضعیت جنین و صدای قلب

تصویر
۶ پاسخ

منم واژینال دادم ۶ هفته و پنج روز قلبش هم تشکیل شده بود خداراشکر

سونو دادی عزیزم؟

من تجربه نداشتم
برات دعا میکنم
حتما بهمون خبر بده

بله من دادم

من واژینال دادم شیش هفته برای صدای قلبش

من واژینال دادم برای قلب

سوال های مرتبط

مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفسی خودم مامان نفسی خودم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی