چند هفتگی برم برای صدای قلب جنین.

۱۰ پاسخ

من هنوز صداشو گوش نکردم انشالله این سری

من هشت هفته رفتم
صدای قلبشو شنیدم 🥹

من ۶ هفته و خورده رفتم ‌

ولی شما ۷ ۸ هفته برو

من امروز ۷ هفته و ۱روز بودم رفتم. صداشو شنیدم🥺🤤

۸هفته برو زودتر ممکنه تشکیل نشه

هشت هفته

عزیزم وایسا تا ۷هفته که قشنگ تشکیل بشه و الکی بهت استرس ندن

من ۵ هفته و ۵ روز بودم رفتم شنیدم صدای قلبشو

من شیش هفته رفتم

هشت هفته

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه‌ حضرت زهرا مامان هدیه‌ حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان یه حبه قند مامان یه حبه قند هفته هفتم بارداری