سلام خوبین
چند هفتگی صدای قلب جنین رو میذارن ؟

۱۱ پاسخ

سلام. هفته هفتم رفتم گفت قلبش تشکیل شده خیلی التماس کردم برا یه ثانیه برام صداشو گذاشت

10 هفتگی برم برا سونو قلب؟

من هنوز باورم نشده باردارم
آخه هنوز نرفتم سونو

من ۶هفته رفتم نزاشت واسم

از ۷ هفته قلب جنین میزنه.که توی سونو ها ی کوچولو میزارن گوش بدی

من تو انتی صدای قلبشو شنیدم

همون سونو قلب هم میزاره ولی خیلی کم

درخواست دوستی میدین؟ من درخواستام پره

از ۱۸ هفتگی برو بهداشت

سونو قلب میزاره ولی کم

من تو انتی گوش دادم

سوال های مرتبط

مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسته🥹 مامان پسته🥹 هفته بیستم بارداری
مامان امیدِ زندگیم مامان امیدِ زندگیم هفته هشتم بارداری