من دیروز رفتم ۶ هفته و ۶ روزم بود تشکیل شده بود😍
بزار همون ۸ برو هغته بعد منم هفته بعد میشم ۸ هفته با هم هستیم دیگههه
برو تشکیل شده
برو الان
من ۶هفته ۴روز رفتم تشکیل نشده بود
منم ۳آبانم👋😂
چه جالب زمان تقریبی زایمان منم زده ۳ ابان
🥺🍓ویی
من 6هفته و 2روز تشکیل شده بود
@Maryana1375
روبیکا پ بده ببرمت گپ
من ٦هفته و ٣روز تشكيل شده بود
الان تشکیل شده
منامروز رفتم قلبشون تشکیل شده🥺
۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.