خانوما کی برم برا تشکیل قلب؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من دیروز رفتم ۶ هفته و ۶ روزم بود تشکیل شده بود😍

بزار همون ۸ برو هغته بعد منم هفته بعد میشم ۸ هفته با هم هستیم دیگههه

برو تشکیل شده

برو الان

من ۶هفته ۴روز رفتم تشکیل نشده بود

منم ۳آبانم👋😂

چه جالب زمان تقریبی زایمان منم زده ۳ ابان

🥺🍓ویی

من 6هفته و 2روز تشکیل شده بود

@Maryana1375
روبیکا پ بده ببرمت گپ

من ٦هفته و ٣روز تشكيل شده بود

الان تشکیل شده

من‌امروز‌ رفتم قلبشون تشکیل شده🥺

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان سایهان🐼 مامان سایهان🐼 هفته یازدهم بارداری
مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری