سلام وقت بخیر برای تشکیل قلب الان میتونم برم؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم میشه سوال بپرسم

اره خوبه

من ۶هفته دوروز رفتم تشکیل شده بود اما ضعیف بود گف باید بیایی تکرار ۹هفته

ی هفته دیگه بری بهتره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سیدماهان ،تودلی مامان سیدماهان ،تودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری