وزن دخترم خوبه؟سونو گفت کمه چرا ۳۱هفته و ۲روز

تصویر
۸ پاسخ

خوبه که

وا نه بابا خیلی ورن خوبیه که😐
عالیه...

زر میزنه عالی

خوبه که من دقیقا توی زمان شما رفتم سونو ۱۷۳۰بود دکتر گفت خوبه کمبود وزنم نداره

وزنش خوبه بنظرم تا اینجایی دیدم

نه عزیزم خیلی عالیه،نه ریزه نه درشت استاندارده

نبابا خوبه من ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود

خوبه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان دوردونه 😘 مامان دوردونه 😘 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلسا کوچولو 😍 مامان دلسا کوچولو 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری