۳ پاسخ

بادکنک رو‌بچه ها خیلی دوست دارن ولی خیلی کثیفه بنظرمم

بنظرم نده چون یه موقع چنگ میزنه ناخون بچه ها هم که تیزه میترکه میخوره صورتش من یه بار بادکنک تو دستم ترکید دستم داغون شد

خطرناکه بادکنک

خدایی نکرده یه تکه اش بپره گلوی بچه

سوال های مرتبط