۸ پاسخ

شاهانم منو عصبی کرده دوتا تو سری خودمو زدم و ی دل سیر گریه کردم

جهان اسم پسر

خوب نشده

چه اسم قشنگی داره پسرتون

الهی بگردم گل پسر🥲🤗
پاش بهتر شد؟؟ شاید درد و سوزش اونم هس بچم اذیته

نجلای منم اینطوریه بعد. براش دندون گیر هم نگرفتم

شاهانم همینطوریه خیلی سختههه

احتمالا از دندونه

سوال های مرتبط