۹ پاسخ

ژل بیبی دنت

دکتر به من گفت ژل باریچ استفاده کن و میزان استفاده حداکثر ۹ بار در روز

ژل بی حسی لثه مخصوص نوزاد هست برو داروخانه بهت میده من دکتر براش نوشت فقط باید خیلی کم بزنی

به مت دکتر گفت انگشتمو بزنم به یخ سرد که شد یه قطره استامینیوفن بریزم روش به مالم به لثه

خیلی دیگه بی قراری کرد دیفن هیدرامین بمال ب لثش

هویج بزار داخل فریزر بعد بده دستش

یکم پاراکید بزن لثه هاش،خیار یا هویج سرد بده به جای دندون گیر بکشه رو لثه هاش،پیازچه هم خوبه التهابشو میگیره

بنظرم هیچی من همه چی امتحان کردم فقط تحمل

یه ژل هست من اونو برای پسرم میزنم

سوال های مرتبط