۱۱ پاسخ

من چرا اصلا پریود نمیشم این طبیعیه آیا 😏😏

ازروز۵پریودی اون سفیداشونخوردکترمن اینطوری گفت

زردا دارو و سفیدا دارو نماست که یکسره بخوری تو‌سفیدی ها پریود میشی ، عموم شد بسته جدید من الان دومین سفید رو خوردم دیگه آخرشه باید پریود بشم علایم دارم

اون سفیدا دارو نما هست اول رنگیا بخور بعدش سفیدا سفیدا تموم شد بسته بعدی میتونی بخوری

از روز۵ پریود بخور سر ساعت مشخص یه ساعت مشخص کن هر روز همون ساعت بخور شاید یکم حالت تهوع اینا بیاره بمرور عادت میکنی

منم باید 2روز دیگ شروع کنم بخورم روز 5قاعدگیه
برا دفع کیست بهم داده دروسبلین

هفت تاش دارو نماست الکیه یعنی ولی به ترتیب بخور

از جعبه ش عکس میدی بیزحمت

ازاونجاک فلش زده باید شروع کنی
مارک چی هس،.

اون سفیدا هم بایذبخوری

ازشب پنجم پریود بایدبخوری تا روزی ک قرصات تموم بشه بعدش پریودمیشی

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱۶ ماهگی