۴ پاسخ

برای از دست دادن یا قطع قاعدگی ، برای ناباروری ، برای قطع شیر دهی ، برای سطح بالای یک هورمون خاص ، برای بهبود حرکت لرزش سفتی و کندی حرکت وووووووو ...

ازداروخونه هم میتونست بپرسه این قرص براچیه

کدوم دکترداده؟

براچی رفتی خب..بزن نت

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان ایلیا ۱۹ماهه مامان ایلیا ۱۹ماهه ۱۱ ماهگی