۶ پاسخ

ن عزیزم خوبه

ن چ خوش زخم خداروشکر

دختر منم چهار روز افتاد

نه اتفاقا خوبه 😍

مبارکه
مواظب یاش شاید یکم بعد خون بیاد ،زور به زخمش نیاد،،،من ۱۴ روزگی‌افتاد تا دورز بعدشم میبردم بشورمش ،نافش یکم خونی میشد

بهتر راحت شدی

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی