مامان ها به بچه هاتون دنت میدین؟؟؟؟

۸ پاسخ

ن من ک نمیدم این چیزا از الان زوده
بجاش محصولات ماجان رو میدم
حریره بادومش ، فرنیش ، خرما و چند غله و ...
هم خوشمزس ، هم قیمتش خوبه و حجمش زیاده قشنگ یه کاسه پر میشه
هم چون مخصوص بچه هاس ضرر نداره

نه من با نشاسته ذرت خودم درست‌میکنم واسش خیلیم خوشمزس و دوست داره

من چن باری دادم

نه بابا ضررش بیشتر از خاصیتشه، یه سریا میگن وزن میده خب با فرنی وزن بگیره، چیه بابا شکر خالیه

منم ميدم چون خيلي دوس داره

اره عزیزم

نه خالص شکره به چه درد میخوره اخه

آره هفته ای سه چاهار بار

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👶 مامان پانیذ👶 ۱۷ ماهگی