شما به بچه هاتون دَنت میدین؟

۸ پاسخ

نه براچی بدیم.پرشکر و نشساسته.من اصلا هیچ چیزی شیرینی نمیدم به نبات

من دوبار بهش دادم
اونم بيسکوئيتی
ولی سعی میکنم کم بدم

یه بار دادم

نه چیه اینا بجاش خودت براش فرنی موزی و حریره درست کن

اره شاید ماهی دوتا.دنت موزی.اگ جایی باشم بهش میدم

تو این سن نده
بعد یه سالگی اونم گاهی

حلما بدش میاد نمیخوره

نه خاصیت نداره
بجاش خودت معجون درست کن براش

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی