هر ماهی عقب انداختی بلافاصله برو دکتر بیخیالش نباش خدایی نکرده مثل من کیست و نازایی بگیری
ورم شکمتم بخاطر پریود نشدنه
انشالله ک برای شمااین نباشه ولی من هم ضخامت رحمم کم بودهمم ۲تاکیست داشتم کپریودنمیشدم قرص ویتاگنوس وپونیکاخوردم.درکنارشم بخاطرکیست. قرص دوزسپیتوخوردم اول بریدسونوبعدمطب دکترچون مطب بریدبازم میفرسته سونو
ی آزمایش بده خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.