۳ پاسخ

هر ماهی عقب انداختی بلافاصله برو دکتر بیخیالش نباش خدایی نکرده مثل من کیست و نازایی بگیری
ورم شکمتم بخاطر پریود نشدنه

انشالله ک برای شمااین نباشه ولی من هم ضخامت رحمم کم بودهمم ۲تاکیست داشتم ک‌پریودنمیشدم قرص ویتاگنوس وپونیکاخوردم.درکنارشم بخاطرکیست. قرص دوزسپیتوخوردم اول بریدسونوبعدمطب دکترچون مطب بریدبازم میفرسته سونو

ی آزمایش بده خب

سوال های مرتبط