۵ پاسخ

در ۳ ماهگی، نوزاد شما وارد دنیای جدیدی از ادراک می‌شود. در این سن، نوزاد شروع به تعامل بیشتر می‌کند، می‌تواند به اشیاء متحرک با دقت بیشتری نگاه کند، لبخندهای اجتماعی می‌زند و شروع به تلاش برای حرکت دادن دست‌ها و پاهایش می‌کند.

بازی با نوزاد در این مرحله، هدف اصلی‌اش **تحریک حواس پنج‌گانه** (بینایی، شنوایی، لامسه) و **تقویت ارتباط عاطفی** است. در اینجا چند بازی عالی و ساده برای شما پیشنهاد می‌دهم:

من کتاب میخونم براش
بلز گرفتم براش میزنم خیلی دوست داره
جغجغه هم خیلی دوس داره

جغجغه و اویز تخت موزیکال و از همه بهتر جلوی تلوزیون بزارش کارتون نگاه

من کتاب شعر براش میخونم و جغجغه و اینا براش وصل کردم به کریر و وقتی بغلمه میبرمش جلو آینه یا پاهاش میزارم روی سطوح مختلف مثل رومیزی و شیشه و اینا

موزیکال

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان سِلما♥️ مامان سِلما♥️ ۹ ماهگی