دختر من یه مدت افتاد اسهال بی قراری تب همه گفتن دندان هست الان ازاون موقع دوماه میگذره داره وارد نه میشه خبری نیست
برا غذایی سیب رنده کن بذار رنگش تیره بشه بهش بده بخوره
برا اسهال خوبه
شربت نتوزینک پنج سی سی هر ۱۲ ساعت
قطره پدیلاکت پنج قطره هر ۱۲ ساعت
محلول اوآراس برای جلوگیری از کم آبی بعد هر دفع به مقداری که میل داشت
من پسرم سر دندونش اسهال شدیییییید داشت دکتر بردم اینا رو داد فوری خوب شد
دختر منم. بی قرار هست تب داره نمیدونم چیکار کنم واقعا سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.