فرتیژست بهتره بنظرم
دوتاش یکیه، اسم تجاریش فرق میکنه
من فرتیژست استفاده کردم لباس زیر رو کثیف میکنه
برای جلوگیری ازسقط میذاری؟
اکتوژست خارجی بگیر
عااااااالیه خیلی قویتره
ولی فرتیژست یا اکتوژست ایرانی به درد دوقرون نمیخوره
من پارسال فقط اکتوژست خارجی میگرفتم
فقط شرکتش فرق میکنه وگرنه اثرش یکیه
وااای فراریم ازش🤕🥴
فرقی نمیکنه من دوتاش استفاده میکردم
آخ من کل حاملگیم این لعنتی رو استفاده کردم 😭
فرتیژست ایرانیه
اکتوژست خیلی بهتره عزیزم.من هر موقع فرتیژست استفاده میکردم اذیت میشدم
من اکتوژست میذاشتم بهتر بود
هم تاثیر ش هم کلا راحت تر بود
هر دوش یکیه شرکتاشون فرق دارخ
اکتوژست بهتره
اکتوژست بهتره
نه شرکتاشون فرق میکنه
دوتاش یکیه
فرقی نداره اکتوژست خارجیه بهتره
ایرانیه دیگه اب ک میشه کلا پس میده بیرون لباس ادم کثیف میشه
خارجیشو بگیر گرونه ولی کثیف کاری نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.