شربت فاموتیدین
پسرمن،پنتوپدازول دست ساز
من بیشتر شده
شربت امپرازول میخوره تازه از دیروز شروع کردم
وقتی یکی میگه رفلاکس بچش بیشتر از ۶ ماه شده واقعا بهم میریزم
باز امیدمون به شش ماهگیه که دیگه خوب بشن
کمکی میدی؟
شربت امپرازول.واسه پسرم رفلاکسش کمتر شده اما دکتر گفت تا 3ماه دیگه هم باید این شربت بخوره
مامان دیار شماکدوم دکتررفتین
دارو نده خودش خوب میشه چند کیلو هست پسرت ؟
بچه منم درست از شش ماهگی بیشتر شد 🤦🏻♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.