۹ پاسخ

شربت فاموتیدین

پسرمن،پنتوپدازول دست ساز

من بیشتر شده
شربت امپرازول میخوره تازه از دیروز شروع کردم

وقتی یکی میگه رفلاکس بچش بیشتر از ۶ ماه شده واقعا بهم میریزم
باز امیدمون به شش ماهگیه که دیگه خوب بشن

کمکی میدی؟

شربت امپرازول.واسه پسرم رفلاکسش کمتر شده اما دکتر گفت تا 3ماه دیگه هم باید این شربت بخوره

مامان دیار شماکدوم دکتررفتین

دارو نده خودش خوب میشه چند کیلو هست پسرت ؟

بچه منم درست از شش ماهگی بیشتر شد 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط