فک کردم فقط ما کوردا میگیم گاگله😂😂
تلفظش چیه؟ دوس دارم بدونم چون زیاد دیدم توی گهواره گفته شده
بچه منم نمیره حتی سرپا نمیمونه
حالا گاگُله؟ گاگَله؟ یا گاگِله؟
وای چه باحاااال گاگله میشه چهاردستو پاا 😅 تو فرهنگ لغاتم ثبتش کردم
واقعا نمیدونید گاگله چیه😆
سینه حیز میره؟
دستش میگیره به جایی بلند شه؟
فقط گاگله نمیکنه؟
باهاش تمرین کن.
زیر سینه ش بگیر
فقط اینایی که نمیدونن گاگله چیه🤣🤣🤣🤣
شیرازیا میگن گاگله
همون چهار دست و پا هست
عزیزم اگر بچه تپله طبیعیه
من خیلی از بچه ها دیدم گاگله نمیکنن
یعنی بچه غلت میزنه ، میشینه، راه میره
گاگلهه چیه😂
چهاردست پا
گاگله چیهه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.