۱۱ پاسخ

فک کردم فقط ما کوردا میگیم گاگله😂😂

تلفظش چیه؟ دوس دارم بدونم چون زیاد دیدم توی گهواره گفته شده

بچه منم نمیره حتی سرپا نمیمونه

حالا گاگُله؟ گاگَله؟ یا گاگِله؟

وای چه باحاااال گاگله میشه چهاردستو پاا 😅 تو فرهنگ لغاتم ثبتش کردم

واقعا نمیدونید گاگله چیه😆

سینه حیز میره؟
دستش میگیره به جایی بلند شه؟
فقط گاگله نمیکنه؟
باهاش تمرین کن.
زیر سینه ش بگیر

فقط اینایی که نمی‌دونن گاگله چیه🤣🤣🤣🤣
شیرازیا میگن گاگله
همون چهار دست و پا هست
عزیزم اگر بچه تپله طبیعیه
من خیلی از بچه ها دیدم گاگله نمیکنن
یعنی بچه غلت میزنه ، میشینه، راه میره

گاگلهه چیه😂

چهاردست پا

گاگله چیهه

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی