۱۸ پاسخ

عزبزم پودر سنجد بریز تو ماست بهش بده عالیه ،قطره پدی لاکت روزی ۱۰ قطره

عزیزم من پسرم با موز اسهالش بیشتر میشد تجربه ای که دارم

برداشت اشتباه که موز اسهال و بند میاره
البته کالش برای اسهال خوبه و رسیدش برای یبوست

عزیزم هر4ساعت یک قاشق غذاخوری پر عرق نعنای اصل بده سریع جمع میشه شکمش

باید موز سبز نارس بدیااا

پودر سنجد بده
وبرا سوختگی هم کرم سوختگی ژوت بخر عالیه

سیب رنده کن بده بخوره یا آبشو بگیر زودی اسهالش قطع میشه

ببر دکتر
گِل سَرشور بخر از عطاری ...مثل خمیر درستش کن بزار توی ظرف درب دار...همیشه داشته باش خراب نمیشه....مرتب بزن و پوشکش کن ...شب تاصبح بمونه ....توی ۲ الی۳روز کاملا خوب میشه...تا بهبودیه کامل بزن ...بعدش ک خوب شد دیگه وازلین کودک بزن تا چربی پوستش برگرده مقاوم بشه

ببین عزیزم میوه ت اسهال جوابگو نیست و برای همه یجور جواب نمیده. سیب‌زمینی آب پز یا سرخ کن بده بخوره یا برنج کته براش درست کن. فرنی بدون شیر و شکر.یه پودر هست زینگ داشت بینش قاطی شیر میکنن عالیه. شربت نئوزیک بده و حتمن حتما پدی لاکت هر روز صبح یک سیسی بده مطمعن باش خوب میشه دکترم ببری حتما پدی لاکت میده اگه با دارو خودسر دادن اوکی نیستی اون غذاهایی که گفتمو بده اصلا میوه نده. برای سوختگی دیپروکل هست روزی یبار بزن باقی وقتا زینگ اکساید بزن.

عزیزم بهش قطره بایولاکت بده ده قطره روزانه
بعد بهش روغن وازلین کالندولا و روغن پنبه دانه بزن مرتبببب زیییااااااد

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

جای سوختگی روغن جامد بزن اب رو اتیش
بعد شاید دندون درمیاره اسهاله
اما من اینجور مواقع برنج که میخوام دم بزارم وسطص یه تیکه نبات میزارم دم بیاد میدم بخوره بند میاد اسهالش برنج کم اندازه دوسه قاشق با یه تیکه نبات

پودر بچه فیروز بزنین ،پماد هم سه تا ترکیبی هست متخصص داد بهم الان خونه نیستم عکس بدم اونم عالیه ،مگه اینکه صبح براتون عکس بفرستم،برای اسهالش شربت بایولاکت خوبه ، یا از عطاری خارخاسک بگیرین بجوشونین هر چند ساعت چند قطره بدین

کالاندولا بزن بازش بزار و برای اسهالش سیب قرمز رنده کن ابشو یا خودشو بده بخوره و اگه شیر خشک میخوره از همون شیر خشک ال افشو بخر بده درجا قطع می‌کنه تا اسهالش قطع نشه سوختش بهتر نمیشه

برای اسهالی هم دمی ماش یا عدس با ماست و نعنا خیلییی خوبه

بشور خشکش کن پودر بچه بزن پوشکش نکن تا میتونی پسر من اگه شدبد بشه اینجوری خوب میشه

چرانبردیش دکتر😑

سودوکرم عالیه

سوال های مرتبط