۴ پاسخ

عزیزم اگه فاویسم نیس مشکلی نداره

تا کی غذای نفاخ نخوریم
والا همه چی نفاخه

چرا عزیزم باقلا خیلییی سنگینه حتما خاکشیر بخور بعد به بچه شیر بده

اگه دخترت فاویسم نباشه . در اون صورت فکر نکنم مشکلی باشه

سوال های مرتبط