۲۳ پاسخ

جدیدا یه موج دختردوستی راه افتاده اگه غیر اون بگی عقب افتاده ای اما بگی دختر خوبه میگن روشنفکرو به روزی😄

ک* صخلن .اگه بگی پسر میخوای واکنششون اینجوری ولی بگی دختر میخوای به به و چه چه میکنن

نه بابا،منم همیشه جوابم اینه که اگ ده تا دیگم بیارم دلم میخواد بازم دختر باشه،فکر میکنی جوابشون چیع؟؟واااای نه ی پسرو میخوای باید ی پسر داشته باشی وای حالا چون دختر داری میخوای وانمود کنی خیلی خوشحالی و یعنی ناراحت نیستی ک پسر نداری؟😐😐😐🙄
هر چی بگی باز ی عده باید دهن مبارکو‌باز کنن و ی چرت و پرتی بلغور کنن

عزیزم چون بچه اولت پسر شده اینو میگی
بچه اول هرکی بشه میشی حامی اون جنسیت
هر دوتاش لازمه
برای مادر دختر همدمه
همراهه
ب این فک کردی پسرات بزرگ شن میرن سی خودشون
دختره ک با مامانش خرید میره
بیرون میره
تو کارای خونه کمک میکنه
نظر میده ب مادرش
و خیای چیزای دیگ
هم پسر خوبه هم دختر
ولی برای مادر دختر ی چیز دیگس
مخصوصا تو پیری و درموندگی با دخترشه ک راحته
🧡
خدا الهی ب همه دوتاشم بده

مامانا کلن پسرین این واقعیتو نمیشه پنهون کرد😅

پسر رحمته
دختر نعمت

حالا خدایی فقط پسر؟ دختر داشتن خیلی لذت داره

چون طرز تفکر عرباس
وایرانی اصیل دختروپسر براش فرقی نداره 🫴

اینا همون مغزهای زنگزده هستن
شاید دلم نخاد ب توچه اخههههههه

حالا راستشو بخوای من خانواده شوهرم زیاد میگفتن دختر بیار منم از حرصشون میگفتم بازم پسر میارم ولی در کل برام فرقی نمیکنه دختر و پسر ولی خب پسرمو بیشتر از جونم دوست دارم شوخیم ندارم اتفاقا بخاطر عروسم نمیخوام دختر بیارم چون حسودی شو میکنه😂😂😂😂😂

مادر شوهر منم همیشه میگه دختر خپبه
خدا ب دخترش دختر داد
ولی تا فیلم تعیین جنسیتمون که دوتایی کافه رفته بودیم نشون دادم فهمید پسره حاااااااللش گرفت بدجورررررر

من خودم پسر دارم
ولی مادرایی ک هم جنس خودشونو نمیخان خیلی عجیبن
ینی انقد خودتون بد بودین ک شدین حامی صدرصدی پسر

من خودم پسر دوستم وقتی از کاراشون خسته میشم سریع شوهرم سر کوفت میزنه خودت پسر میخواستی
یه دختر بچه خوشگل ببینه سریع واکنش نشون میده از اینا برام نیاوردی انقدری که من از همسرم حرف شنیدم از اطرافیان نشنیدم

من جفتشو دارم جفتشم دوست دارم اصلا فرقی نمیکنه بچه رو نمیشه باجنسیتش دوست داشت

منم پسر دوست دارم
البته اگه بچه های بعدیم دختر بشن بازم مثله پسرم تاج سرمن ولی خوب پسر رو منم دوست دارم

از کون سوزیشونه خواهر تو جدی نگیر 😂❤️

کلی لباس گوگولی با قیمت تولیدی دارم واسه کوچولوهای دلبرتون.🥰😍 قیمت ها از ۲۰۰ تومن شروع مبشه 👌جهت بازدید ب کانالم داخل روبیکا سر بزن🙏🩵مطمئنم بیایی موندگار میشی 🫀
@ninianli

واقعا نمیدونم چطوریه یکی پسر دوست داشته باشه یا آرزوی پسر داشنه باشه ادم بدا اما بگه دختر ادم خوبه🤣🤣🤣
منم مثل تو عاشق پسرم دخترم خیلی دوست دارم اما آرزومه بعدی هم پسر باشه بعدی دیگه دختر بشه😁

حالا من دخترم دوست دارم ولی اگه بعدیم هم پسربشه برای بچه هام خوشحال میشم چون یه جنس باشن بیشتر به درد هم میخورن

من و شوهرم هر دو دوست داشتیم بچه دوممون هم پسر باشه از همون اول حاملگی بلا استثنا همه میگفتن انشالله این یکی دخترم باشه شوهرم ای حرص میخورد بعد هم که مشخص شد پسره همه آخی وای چه بد حالا انشالله سریع یکی دیگه بیار انشالله اون دختر بشه اقا به شما چه اخه

چه فرقی داره هر دو تاشون هدیه خدا هستن
ولی خب بعضیا روحیه اشون با اخلاق دختر سازگاره بعضیا پسر.. من خودم با پسر سازگارم هم با دختر

توروخدا به عروست گیر نده فقط پسر بیاری

🤣🤣مادرشوهر ظالم میشی 😂😂بخاطر اون گفتن
نه بابا شوخی میکنمنم وابده اونارو

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۱۶ ماهگی
مامان ِ نـی نــی🧸🩵 مامان ِ نـی نــی🧸🩵 ۲ سالگی
چرا هروقت بیکار میشم به بچه دوم فکر میکنم😂
مامانایی که دختر دارین یادتون هست اقدامتون واسه کی بود؟تا اونجایی که میدونم اگه اقدام بلافاصله بعد از اتمام پریود باشه بچه دختر میشه اگه دوهفته بعد پریود یعنی دقیقاً موقع تخمک گذاری باشه پسر میشه که واسه خودمم اتفاق افتاد یعنی همین که فهمیدم باردارم ته دلم میدونستم پسره
یه چیز دیگه هم شنیدم اینکه اکثر آقایونی که کارشون زیاده یعنی فعالیت بیشتری دارن و اضافه وزن ندارن اسپرمشون قویتره بچشون پسر میشه
که دقیقاً واسه همسرمم همین شد
و مردایی که یکم اضافه وزن دارن یا اسپرم ضعیفی دارن بچشون دختر میشه
اینم میدونم که بدن زن هم تاثیر داره ولی کم درحد همون اسیدی و قلیایی بودن
رژیم غذایی هم با دکتر زنان اوکی میکنم
اینارم گفتم فک نکنین واسه الان میخوام اگه خدا بخواد دوسال دیگه اقدام می‌کنیم واسه یه دختر گوگولی🥹🩷خدایا یعنی میشه🥲
مامانای دختر دار اگه واسه دختر دار شدن اطلاعاتی دارین میشه برام بنویسین