۹ پاسخ

منم
پاره شودم یه دسشویی نمیتونم برم

بله عزیزم منم اینجوریم😫

منم همینطوریه دیگه بریدم تا بیداره همش یا بغلمه یا پیشش نشستم وقت هیچیو ندارم

منکه از جلو چشمش هم رد بشم میزنه زیر گریه حتی اگه بغل کسی باشه فایده نداره فقط مامان میخواد

نیم ساعت خوبه بچه من ده دیقه فقط شاید بازی کنه‌

دقیقا دختر منم همینطوریه

بله دقیقا فقط باید سرگرمی های متنوع داشته باشیم

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

دقیقا بچه منم همینطوره

سوال های مرتبط