دختر منم میشینه ولی چهاردست و پا نمیره. میخواد بره ولی باز برمیگرد به روش خزیدن .
پسر منم چهاردست وپا میره ولی نمیشینه،اسباب بازی جلوش بزارم مشغول باشه دو سه دقیقه میشینه اصلا نمیتونم تنها ولش کن یکدفعه خودشو پرت میکنه عقب
هزار ماشاالله چه خوب. اکثرا اول میشینن و بعدش چهار دست و پا میشن.
من پسرم خیلی وقته میشینه. شش ماهه که شد نشستن رو شروع کرد. اوایل زیاد میوفتاد الان که دیگه کمرش سفت شده.
چهاردست و پا هم فقط فیگورشو میگیره. عقب جلو میکنه پاهاشو ولی حرکت نمیتونه بکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.