خوابوندن بچه تو گهواره بده؟ از این ننو ها

۵ پاسخ

نه عالیه فقط پتو بنداز یه کم بیاد بالاتر

دکتر کفت برای ۵-۶ماه به بعده

نه خیلیم خوبه

نه من دائم تو گهوارش میخابونم

نه واسه چی بد باشه؟

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی