۲ پاسخ

حتما برو سونو بده و آزمایش هورمونی بده بعد هم آمپول پرژسترون برات دکتر بنویسه بزنی پریود میشی

خب سونو بده و امپول پروژسترون بزن

سوال های مرتبط