۱۰ پاسخ

شاید اهن خونت پایینه که زود عصبی میشی اخه منم دقیقا همینجور بودم رفتم ازمایش قرص فروفروت بهم داد فرتینم رفت بالا بهترشدم

شاید علتش جسمیه..کمبود آهن ،یا ویتامین

منم دقیقا همین شدم خواهر
از هیچی لذت نمیبرم هیچ جا بهم خوش نمیگذره
همش درحال غرغر و دادزدن خسته شدم از خودم
با روانشناس هم صحبت کردم ولی اصلا فایده نداشته مغزم سریع داغ میکنه و واکنش نشون میده😭

من هم عصبی و خسته چون کم خونی دارم

منم خيلي عصبي ميشم واي واقعا مقصر نيستم پسرم خيلي خيلي اذيتم ميكنه نه خواب دارم نه استراحت

اون منمممم

اخ انگار من این تاپیک رو گذاشتم
تو چقدددددد منی
بزار دنبالت کنم

کلا خستم بیحالم کسلم زود از کوره در میرم خیلی عصبی میشم تازه فهمیدم واسه تیروئیده

منم همین مشکل و دارم با این تفاوت ک واقعا همسرم باهام همکاری نمیکنه چون بهش حق میدم صبح میره شب میاد منم با وجود چهارتا بچه قد و نیم قد صبح تا شب دست تنها کلا باهاشون کلنجار میرم هم از نظر جسمی خیلی خسته میشم هیچ از نظر روحی بخاطر بیماری مادرم کلا بهم ریختم عصبانیتمو رو بچه هام خالی میکنم خداییی یکم بیش از حد شلوغن شوهرمم شب بیاد نیم ساعت بیشتر تحملشون نمیکنه ......با وجود همه اینا فقط میتونم با ذکر خودمو آروم کنم دیدم نمیشه نمیتونم ترسیدم ب خودم یا بچه ها آسیب روحی بزنم رفتم چکاب دادم دکتر گفت هم کم خونی و کلی ویتامین بدنت کمه ولی دلیل این همه عصبانیت و خستگی و بی‌حوصلگی همش اینه ک کم کاری تیروئید دارم اونم افتضاح اگه خدا بخواد تازه فهمیدم و دارم پیگیری میکنم

دقیقاااا منم اینجوری شدممم

سوال های مرتبط