۳ پاسخ

پسر منم وقتی خوابه باد خالی کنه گریه میکنه یعنی چرا

یبوسته

همیشه اینطوری بوده؟
یا تازه اینطوری شده؟
تب داره ینی؟ بهش استامینوفن بده تا صب ببرش دکتر

سوال های مرتبط