خانوما بیمارستان دولتی برا طبیعی اپیدورال انجام میدن؟!

۲ پاسخ

منم دولتی میخوام زایمان کنم دکترم و ماما گفت رایگانه فقط ماما همراه خصوصی هزینه داره

من خواهرم عسکریه بود دکترش براش نوشته بود گفته بود نمی خوام استفاده کنید

سوال های مرتبط