من الان جانا ۴۰ روزش شده یک هفته ایی میشه سایز ۳ مولفیکس میبندم براش.جای کش روی رونش میموند یکماهگی بردمش برای چکاپ ۴۷۵۰ بود الان دیگه نمیدونم
4750 بود 30 روزگی سایز 2 زدم
4/5 کیلو بود. عوض کردم. رانش قرمز میشد
۴کیلو
۴۲ روزگی
من بعد از ۴۰ روز بستم جای کش روی کشاله رونش میموند فهمیدم تنگ شده پسرم ۴ کیلو بود. عوضش کردم
عزیزم پیدات نکردم تو بله
۴۳۰۰بود سایزیک کش هاش جا مینداخت براش دوگرفتم پاش جای کش نمیوفته
من یک هفته اس دو میبندم گل
ولی سایز دو با یک زیاد فرقی نداره
سایر سه ببند براش
الا من پسرم ۳ماه ۳ روز داره باید ۳ ببندم یا۲
عزیزم دختر من 4 کیلو که شد سایز شو عوض کردم
من بعد ۳ هفته بستم، دیدم کش دور پوشک روی رون بچه جا میزاره دیگه سایز ۲ بستم
من سایز دو فقط دوتا بسته مصرف شد برام
بعدش سایز سه بستم
از یکماه و نیم تا دوماه ده دوازده روز ۲بستم
بعدش۳
رد کش میفتاد رو رونش و قرمزز میشد گاهی اوقات هم پس میزد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.