۶ پاسخ

نان خیلی وزن میده اگر بهش بسازه به دختر من نساخت گیگوز دادم وزن دهی خوبی نداشت
الان ببلاک میدم

من نان۱ اوپتی پرو میدم بچم تو دوماهگی ۷ کیلو عه👀

یعنی ببلاک خیلی تپل میکنه

منم به بچم ببلاک میدم وزنش تو دوماهگی ۴۸۰۰ بود

خوبه ک وزنش

برای من که ببلاک خیلی خوب وزن میداد بچم داشت میترکید دیگه ۲ماهش بود وزنش ۵۵۰۰بود😑

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی