نان خیلی وزن میده اگر بهش بسازه به دختر من نساخت گیگوز دادم وزن دهی خوبی نداشت
الان ببلاک میدم
من نان۱ اوپتی پرو میدم بچم تو دوماهگی ۷ کیلو عه👀
یعنی ببلاک خیلی تپل میکنه
منم به بچم ببلاک میدم وزنش تو دوماهگی ۴۸۰۰ بود
خوبه ک وزنش
برای من که ببلاک خیلی خوب وزن میداد بچم داشت میترکید دیگه ۲ماهش بود وزنش ۵۵۰۰بود😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.