۵ پاسخ

تقریبا ماهی یک کیلو اضافه کرده
خیلی خوبه انقدی کم نیست که
اون چون روی خط نمودارشون نیست یه حرفی میزنن
کلا همه دوس دارن هی بهت بگن وزن بچت کمه
شیر بدی میگن شیرت فلانه؛ شیر خشک بدی میگن وااااای شیر نداشتی
کلا فقط بلدن به مادرا استرس بدن

الکی گفته بچه باید تو دو ماه اول هر ماه از ۸۰۰تا ۱۲۰۰ کیلو اضاف کنه خیلیم خوب اضاف کرده

بندازش شیر خشک شیرت زلاله سیرش نمیکنه

پسر منم ۳۲۰۰ بدنیا اومد ۵۰ روزگی بردم بهداشت تازه ۴ کیلو بود من شیرخشک میدم الان شیرشو عوض کردم

باید کمکی بدی بهش فکر کنم

سوال های مرتبط