والا درست وزن اضافه کرده دیگه از بدو تولد هرماه باید900گرم اضافه کنه که الان درست وزن گرفته دیگه
خوبه تو یه ما اینقد وزن گرفته نرمال هرماه ۵۰۰گرمه دیگه
هرماه 800 تا یه کیلو اضافه کنه خوبه
سلام بتعع
بچه منم وزنش کمه بهداشت میگه خوبه ولی دکتر میگه یکم باید اضافه بشه دوتا قطره داده بهم اونارو میدم بهش دنیا اومدنی ۳ بود الان ۳و۷۰۰
من دوماهگی یکی از دوقلوها ۴۱۰۰ بود 😩
شیرخشک سوپرامیل یا ببلاک بده
خوبه دیگه پسر منم یه کیلو اضافه کرده مهمه اینه تو رده سبز بالا بره عزیزم یعنی رشدش خوبه
پسرم بدنیا اومدنی ۲۹۰۰بود ۲۵روزگی ۴.۵۰۰بود گف زیادم هس من اون موقع هم شیر خودمو میدادم هم گیگوز ولی دیگ قط کردم کلا الان شیر خودمو میدم ماشالله وزنش عالیه
خوبه دیگه بهداشت چرت زیاد میگه
بهداشت رو ولش کن واسه منم همین بود دکتر گفت خوبه
منم 4200یود 3700یه دنیا اومد دکتر چیزی نگفت ولشون کن بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.