۷ پاسخ

قرص یوموگی با پودر آرتا بایوتیک بهترین چیز برای درمان اسهاله

عالیِ این کپسوا

تصویر

سلام مامان عزیز .❤️ من کارم آتلیه انلاین هست برای . عکس ب یادماندی. 🥰 فقط کافیه از جوجه های نازت عکس ساده بفرستی اتلیه تحویل بگیری .✨️ با هزینه ناچیز
🤗در روبیکا منتظر ثبت سفارش عکس فرزندتون هستین 🤗
💖۰۹ ۳۸ ۱۲۷ ۲۳ ۶۳💖

پدی لاکت بنفش خوبه برا اسهال روری دوتا بده بهش

آره زینک و پدی لاکت خوبه دخترمن اسهال میشه بهش بادوم‌میدم‌تاثیر داره بهتر میشه

کپسول یوموگی
هر روز یه دونه
سرم خوراکی بگیر براش بده
پدی لاکت ام‌ خوبه
زینک ام خوبه
همه رو من دادم
همه رو یه روز شده حتی دادم
نه که یکی بدم روز بعد یکی
دختر من اوایل خساسیتش خیلی اسهال بود

اره زینک برای اسهال خوبه

سوال های مرتبط