منم زدم امروز منفی بود رفتم آز بتا دادم دعا کنین
امیدتو از دست نده من دوباره اقدام کردم دوباره عمل شدم اگ هنوز بسته داری دوماه دیگ برو انتقال بده اگ دفعه اولت بود معمولن دفعه اول نمیشع از دفعه های دیگ میشع
مگه منفی شدی🤔
اثلا. نباید تست بزنی شاید زوده نشون نمیده عزیزم
روز چندم بیبی زدی؟احتمالا زود زدی
روز چندم انتقالی؟
سلام شما چرا ivf کردین؟ هزینش چقدر شد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.