۷ پاسخ

منم زدم امروز منفی بود رفتم آز بتا دادم دعا کنین

امیدتو از دست نده من دوباره اقدام کردم دوباره عمل شدم اگ هنوز بسته داری دوماه دیگ برو انتقال بده اگ دفعه اولت بود معمولن دفعه اول نمیشع از دفعه های دیگ میشع

مگه منفی شدی🤔

اثلا. نباید تست بزنی شاید زوده نشون نمیده عزیزم

روز چندم بی‌بی زدی؟احتمالا زود زدی

روز چندم انتقالی؟

سلام شما چرا ivf کردین؟ هزینش چقدر شد؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی هفته هشتم بارداری
هانیه هانیه قصد بارداری
بانو بانو قصد بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی هفته ششم بارداری
مامان علی مامان علی قصد بارداری